FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
REGULAMIN FORUM REAL LIFE
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum REAL LIFE Strona Główna » REGULAMIN FORUM » REGULAMIN FORUM REAL LIFE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARCHI
ADMINISTRATOR GRY
ADMINISTRATOR GRY



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 9:44, 08 Mar 2007    Temat postu: REGULAMIN FORUM REAL LIFE

Odrazu mówie, że wizyta na forum nie jest obowiązkowa. Nie trzeba tam wchodzić, ale można się wymienić informacjami, albo poprostu pogadać.




Regulamin Forum REAL LIFE



1. Ogólne:

* Każdy Użytkownik wraz z użytkowaniem na forum akceptuje poniższy Regulamin Forum.

* Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.

* Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i członków TEAMU REAL LIFE. Obowiązuje absolutna równość wobec zasad.

* Personel Forum REAL LIFE zachowuje sobie prawo do ostrzegania, cenzury i banowania Użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zablokowany w Grze, oraz Wykluczony z gry. To działa także w drugą stronę. Zasady obejmują zamieszczone posty oraz prywatne wiadomości (PW).

* Ogólne Warunki Użytkowania REAL LIFE obejmują także forum. Oznacza to, że zgodnie z Zasadami REAL LIFEl nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zamieszczone na nim, a chronione prawami autorskimi, obrazki lub linki.

* Obowiązującym językiem na Forum (np. w postach, sygnaturach, avatarach itp.) jest język polski. Używanie innych języków jest niedozwolone.

* Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale. W każdym podforum obowiązuje regulamin danego działu, z którym użytkownik ma obowiązek sie zapoznać i przestrzegać go. Zatem w każdym podforum obowiązuje regulamin ogólny oraz regulamin danego działu. Jeżeli jakiś punkt regulaminu danego działu jest niezgodny z regulaminem ogólnym wówczas obowiązuje regulamin ogólny. W takim przypadku zaobserwowaną rozbieżność pomiędzy regulaminami należy zgłosić do Super Moderatora Forum.

* Administracja REAL LIFE ( FA, GO, SGO ) zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.



Niedozwolone jest:

* zamieszczanie postów w imieniu zbanowanych Użytkowników na Forum ( oprócz działu pręgierz ).

* podszywanie się pod członków Teamu REAL LIFE (zarówno tych odpowiedzialnych za gre jak i forum) , wliczając w to naśladowanie ich nicków, avatarów, sygnatur itd.

* nadużywanie Zgłaszania PW. Rozumie się przez to wysyłanie wiadomości pomimo tego, że nie zostały złamane Zasady Forum.

* pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.

* pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości postów rankingu.

* "podbijanie" starszych wątków (zamieszczanie posta tylko po to aby temat znalazł się na pierwszej stronie). Obsługa Forum w uzasadnionych przypadkach ma prawo podbijać zamknięte tematy.



2. Treści Zabronione

W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczac treści:

* Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.

* Wzywających do: nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym/religijnym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych jak np. faszyzm, nazizm.

* Jakichkolwiek prywatnych wiadomości lub dyskusji, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron. Ta reguła tyczy się wszystkich systemów komunikacyjnych BattleKnight bądź innych, na przykład: prywatne wiadomości, MSG, GG itp.

* Linki referencyjne do gier on-line oraz innych serwisow.
W przypadlu REAL LIFE linki takie sa dopuszczalne w calym profilu (np tekst wewnetrzny, sygnatura). Nie mozna ich umieszczac tylko w postach.

* Merytorycznie nie należącej do danego Wątku, czyli tzw. Offtop'u oraz treści nie posiadającej żadnego sensu, majacych na celu zaśmiecenie danego forum, czyli tzw Spam'u

* Treści których jedynym celem jest drażnienie bądź obrażanie innych uczestników społeczności. To samo tyczy się tzw "trollowania" tzn: pisania postów wyłącznie w celu irytowania innych ludzi bądź wszczynania awantur.

* Wulgarnych.

* Ograniczających się do pojedyńczego słówka określającego emocje, np "fajnie". Nalezy w jakis sposob poprzec swoje zdanie, np.: "fajnie, bardzo podoba mi się sposób przedstawienia raportu napadu".

* Flood, czyli kilkakrotne powtórzenie tego samego słowa lub znaku, np: "plz plz plz plz plz" "Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin "

* Wszelkiego rodzaju reklam, bądź odnośników do stron mających na celu doprowadzenie danego uzytkownika do jakichkolwiek korzysci majatkowych.

* Zachowywanie się jak dodatkowy moderator, np. pisząc "Temat zamknięty", pomimo że nie jest się założycielem tematu.

* Treści propagujacych piractwo komputerowe, w tym linkow do crackow, wyrazów oraz stron je oferujących.

* Pisanych wiekszości treści posta kolorem/kursywa/innymi metodami utrudniajacymi ich przeczytanie. Dopuszczalne jest to tylko do podkreślenia ważniejszych fragmentów.

* Zabronione jest budowanie tzw. "drzewek z cytatów". Posty powinny byc przejrzyste i czytelne.

* Zabronione jest cytowanie wypowiedzi naruszających punkt regulaminu " Treści Zabronione "



3. Sygnatury & Avatary:

I. Parametry:
Sygnatura nie może przekroczyć poniższych wymagań:

* Szerokość: 500 pikseli
* Wysokość: 120 pikseli
* Waga pliku nie może przekroczyć 30 kB.

Avatar nie może przekroczyć poniższych wymagań:

* Szerokość: 130 pikseli
* Wysokość: 150 pikseli
* Waga pliku nie może przekroczyć 10 kB.


II. Wyjątki:


1. Maksymalny rozmiar sygnatury Członków Teamu REAL LIFE może wynosić do 40Kb. Ponadto dozwolone jest umieszczenia dodatkowych obrazkow/ikonek o niewielkim rozmiarze.
2. Administracja zastrzega prawo do wycinania lub blokowania nieregulaminowych sygnatur bez informowania o tym użytkowników.



4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika

Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje je z chwila zamieszczenia 1 posta na forum.

Jeżeli użytkownik nie jest usatysfakcjonowany Regulaminem to nie musi korzystać z forum. Użytkowanie forum nie jest konieczne do gry w REAL LIFE

Użytkownik może zarejestrować tylko JEDNO KONTO. Wyjątki są tylko dozwolone przez Administrację.

Administracja Forum BattleKnight.pl zastrzega sobie prawo do:

* blokowania/usuwania/modyfikacji kont użytkownikow
* zamykania/usuwania wątków
* innych działań moderatorkich

bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.


5. Kary:

a) system kar


Obsługa forum dysponuje zintegrowanym z forum narzędziem, którym może udzielać ostrzeżenia - standartowe kary na forum.
Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum. Jeśli Moderatorzy są strasznie zajęci nie muszą poinformować o ostrzeżeniu.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.

* 1 ostrzeżenie = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 2 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 3 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 4 ostrzeżenia = możliwy ban (stały lub czasowy)
* 5 ostrzeżenia = ban stały ( na forum )



W normalnych okolicznościach bana stałego otrzymuje się po otrzymaniu 5 ostrzeżenia. W wypadku dopuszczenia się wyjątkowo ciężkich przewinień może nastąpić to szybciej.


b) inne kary

* Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. Traktowana ma być jak zwrócenie uwagi użytkownikowi przez Moderatora. W przypadku ignorowania upomnień użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
* Blokada/usunięcie/przesunięcie posta lub wątku - standartowe działanie porządkowe na forum, które może być związane z nadawaniem ostrzeżeń.
Ponowna zmiana/edycja postów ocenzurowanych bądź zedytowanych przed Moderatora będzie karana.
* Zmiana/usunięcie/blokada avatara lub sygnatury - standartowe działanie porządkowe w przypadku użytkowników posiadających nieregulaminowe avatary lub sygnatury. Traktowane jako upomnienie.
* Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
* Ban na Forum - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum. Nie można nic pisać na forum.
* Wykluczenie z gry REAL LIFE - ostateczna i najcięższa kara, stosowana naprawdę w extremalnych przypadkach jak np rozprzestrzenianie pornografii, bug-using czy notoryczne łamanie regulaminu mimo wcześniejszych banów (zarówno w grze, jak i na forum). Wykluczenie z oferty polega na jednoczesnej blokadzie: wszystkich kont w grze i na forum.



6. Odwolania:


W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich: w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę. ( Poprzez PW lub e-maila )

Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób to należy się skontaktować z Super Moderatorem, któremu podlega konkretny Moderator.

W ostateczności można odwołać się do Administratora Gry ( FA ), jego decyzja jest ostateczna.

Gdy mamy zastrzeżenia co do pracy Super Moderatora Forum to analogicznie jak w przypadku skargi na Moderatora: najpierw kontaktujemy się z samym zainteresowanym, w przypadku braku dojścia do porozumiania zgłaszamy się do przelożonego, czyli w tym przypadku Administratora Gry.

W przypadku złożenia skargi na Administatora Gry, zgloszenie takie może rozpatrzyć tylko Inni najważniejsi w TEAMIE np. SGO, GO. Taka skarga najczęściej nie jest uważana za coś poważnego.



Alternatywną drogą do odwołań i składania skarg na członków obsługi forum jest założenie wątku na podforum Skargi i Zażalenia lub jeśli to dotyczy gry; na forum PRĘGIERZ.

7. Zgłaszanie wykroczeń:

W przypadku gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum, badź regulaminu jednego z jego działow ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:


* Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.

* Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem e-mail.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum REAL LIFE Strona Główna » REGULAMIN FORUM » REGULAMIN FORUM REAL LIFE
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group